Google plus
 


شامپو Nisim :

nisim-2shampoo

سیستم محرک New Hair Biofactors

شامپو Nisim فاقد سولفات ، پارابن (نگهدارنده ) مواد فوم ساز(DEA) DEA و PARABENS و NO SULFATES

کنترل ریزش مو در یک هفته

شامپو های منحصر بفرد که برای پاکسازی پوست و ایجاد محیطی فوق العاده تمیز و مغذی جهت رشد موهای سالم فرموله شده، در آزمایشات صورت گرفته ثابت شده که این شامپوها متناسب با محلول پوست و موی سر Nisim New Hair Biofactors تولید شده اند. از این شامپو به عنوان اولین مرحله ی سیستم پیشرفته ی Nisim New Hair Biofactors استفاده کنید. شامپوهای نیسیم محصولات مستقلی هستند که حتی برای افرادی که کاشت مو انجام داده اند مناسب است و اثر بسزایی در کنترل ریزش موهایتان در یک هفته دارد. این شامپو برای موهای معمولی تا چرب و موهای معمولی تا خشک موجود می باشد.
طریقه استفاده: مقدارکافی از شامپو Nisim را به موهای خود زده و ماساژ داده و به مدت ۳ تا ۴ دقیقه آنرا بر روی موهای خود نگه دارید و سپس بشویید.

توجه : بهترین نتیجه استفاده از این محصول به همراه تونیک رویش مجدد مو Nisim بدست می آید.

درمان ریزش مو در یک هفته با فرمولاسیون جدید

تمیز کننده فوق العاده ضد خارش و شوره

تنظیم ترشح چربی سر بدون ایجاد مشکل همراه با عوامل

حجم دهنده و حالت دهنده مو با بوی بسیار مطبوع

تنظیم خشکی مو ی سر بدون ایجاد خارش

مناسب افرادی که کاشت مو انجام داده اند.

منظم کننده گردش خون

ترکیبات :

در فرمولاسیون این شامپو چهار ماده اساسی بکار رفته است که عبارتند از:عصاره جینسینگ ، E2 ، انواع ویتامین های B ، اسید آمینه های ضروری جهت رشد سلولی مو و عناصر کمیابی نظیر روی ،پتاسیم و سدیم…

روش استفاده:

مقدار کافی از شامپو را به موهای خود بزنید.موها را ماساژ داده و به مدت ۳ تا ۴ دقیقه آنرا بر روی موهای خود نگه دارید وسپس بشویید.

توجه:بهترین نتیجه استفاده از این محصول به همراه تونیک رویش مجدد مو Nisim بدست می آید.

این شامپوها در دو نوع چرب و خشک در سایزهای ۲۴۰ و ۱۰۰۰ میلی لیتر موجود است.

علت ریزش مو : 
هم زنان و هم مردان به دلایل مشابهی دچار ریزش مو هستند. ریزش مو در مردان غالبا چشمگیرتر و بیشتر است و از یک الگوی خاص پیروی می کند که اصطلاحا به آن ” طاسی با الگوی مردانه ” می گویند. این ریزش مو بخاطر هورمون دی هیدرو تستوسترون (DHT) است که محصول نهایی برخورد مستقیم بین آنزیم ۵- آلفا ردوکتاز (موجود در پوست و پوست سر) با هورمون تستوسترون می باشد. هورمون DHT به گیرنده های موجود در پوست سر و فولیکول های مو می چسبد و در زنجیره ی طبیعی مراحل رشد سالم مو خلل ایجاد می کند.
” تغییرات هورمونی می تواند با اثر گذاری مستقیم روی سلول هایی که مسئول رشد مو هستند یا از طریق اثر گذاری بر سطح مواد مغذی و جریان خونی که به فولیکول ها می رسد ، باعث ریزش مو می شود”
از لحاظ بالینی ثابت شده که شامپو و محلول های پوست و موی سر نیسیم در خنثی سازی هورمون های سطحی و پوستی DHT اثر گذارند و به علاوه عارضه ای ندارند. بسیاری از تغییرات هورمونی که زنان در طول زندگی خود تجربه می کنند می تواند منجر به ریزش مو شود. مثلا بعضی از زنان بعد از حاملگی ، در دوران یائسگی و یا هر عدم تعادل هورمونی دیگری دچار ریزش مو می شوند. فولیکول مو نمی تواند بدون مواد مغذی مناسب چرخه ی رشد طبیعی و سالم مو را حفظ کند. حتی ممکن است این فولیکول در نهایت از بین برود و بمیرد.

گردش خون ضعیف:

مطالعات نشان داده است که جریان خون در جمجمه زنان و مردانی که از ریزش مو رنج می برند کمتر از کسانی است که دچار این مسئله نیستند.

آلودگی محیطی:

مطالعات بعدی نشان داده است آلودگی های جوی منجر به تولید هورمون های محیطی می شوند که در ریزش مو دخیل هستند.

اثبات شده از نظر پزشکی:New Hair Biofactors

این شامپوهای بی نظیر و تمیز کننده قوی بطور ویژه ای جهت افزایش پاکی و تمیزی در سطح سر و ایجاد محیطی غنی از مواد مغذی برای سلامتی رشد مو فرمول بندی شده اند.این شامپوها به منظور ایجاد هماهنگی بهتر با New Hair Biofactors و عصاره تحریک کننده رشد مو پرورش یافته و آزمایش شده اند.

شامپو را به عنوان اولین قدم در سیستم New Hair Biofactors  استفاده کنید.

ما تاثیر این شامپوها را در کنترل ریزش موی شما ظرف یک هفته تضمین می کنیم.

اثبات شده از نظر پزشکی:

New Hair Biofactors Nisim   در بین ۱۴۸ مرد که درجات مختلف کچی را داشته اند،بطور پزشکی آزمایش و مطالعه شده اند.ابتدا از این اعضا تصویر تهیه شده و در یک دایره از محیط کچلی به قطر cm5/2 شمارش اولیه مو صورت گرفته.بعد از ۵ ماه درمان با عصاره گیاهی Nisim  از همان تعداد اعضا مجددا عکسبرداری و آزمایشات قبلی در همان مناطق از سر انجام شد. نتیجه این آزمایش بسیار فوق العاده بود ۷/۸۵% این اعضا ۳۰% افزایش و۸/۴۰% در حدود ۱۰۰% افزایش رشد داشته اند.

 


nisim_banner
line
 


 


banner-dr