Google plus
 

milagro_logo_master

line

Milagro

استفاده از آلدهیدها موجب خشکی و شکنندگی ناخنها در آینده می گردد Milagro ناخن های شکسته شده ، بر آمده و ناخنهایی که بر اثر کمبود آکریلیها شیاردار و شکننده شدهاند را ترمیم، شادابی، استقامت و زیبایی را به آنها باز میگرداند علاوه بر این Milagro در رشد سریع ناخنهای شما بسیار موثر است.
استفاده از Milagro آسان و راحت است. سر اسفنجی آن، مایع را به سطح ناخن هدایت می کند.
همچنین به دلیل وجود آب در این محصول، Milagro به سرعت به درون پوسته ناخن نفوذ می کند. بر خلاف دیگر محصولات حفاظت از ناخن Milagro در ترکیباتش از آلدهیدها استفاده نمی کند.
در بسته بندی کیت محافظت از ناخن Milagro نرم کننده مخصوصی وجود دارد که برای تقویت، ترمیم و محافظت از اطراف ناخن می باشد.
این محصول ترکیبی غنی از مواد گیاهی معدنی و آمینو اسیدها است . با ترکیبی از روغن درخت جوجوبا، درخت صمغ و ترکیبات آلفا هیدروکسی “AHA” به جدا شدن قسمتهای آسیب دیده ناخن و باز پروری سلولهای سالم و زنده کمک می کند.

طریقه استفاده: Milagro nail care

به آرامی روی سطح ناخن زده و مالش دهید. ناخن سالم ناخنی است که گرد بوده، بدون هیج شیار، رنگ یا سوراخ باشد. هنگام کوتاه کردن ناخن بهتر است به صورت بیضی شکل کوتاه شود و نوک تیز نباشد، زیرا میزان شکنندگی را بالا می برد.

توجه: هر دو محصول برای مصرف روزانه میباشد و پس از یک هفته تاثیرات آن را مشاهده می نمایید. با وجود لاک نیز روی سطح ناخن جذب می شود.

طریقه استفاده: Milagro cuticle conditioner

کرم را بر اطراف ناخن زده، به آرامی مالش دهید.
توجه: اطراف ناخن می بایست تمیز، بدون تورم و التهاب باشد، برای دستیابی به این منظور هرگز از سوهانهای نوک تیز یا فلزی استفاده نکنید.

 


banner-dr